Darbas „iš namų“ tęsiasi: produktyvumą išlaikyti padės programos ir speciali erdvė namuose

Darbas iš namų su išmaniuoju telefonu. Saugus darbas iš namų: viskas, ką turite žinoti - Augu Internete

darbas iš namų su išmaniuoju telefonu

Darbas namuose: 5 patarimai, kaip išlikti fiziškai aktyviems Darbas namuose: 5 patarimai, kaip išlikti fiziškai aktyviems Dirbant namuose judame daug mažiau nei anksčiau. Tačiau, pasitelkus vos keletą išmanių įrankių, galima tai lengvai pakeisti.

Darbas „iš namų“ tęsiasi: produktyvumą išlaikyti padės programos ir speciali erdvė namuose

Raktas į gerą savijautą — fizinis aktyvumas Nors dabar turime daug mažiau galimybių būti aktyviais, galime rasti laiko pasivaikščiojimams ir sportui. Aktyvi fizinė veikla suteiks energijos ir motyvacijos bei padės išlaikyti gerą emocinę būseną.

Parašyta kovo 02 Peržiūros: Dirbdami namuose judame daug mažiau nei anksčiau. Tačiau, pasitelkus vos keletą išmanių įrankių, galima tai lengvai pakeisti, pranešime spaudai teigia Andrius Baranauskas.

Jeigu neturite noro ar galimybių mankštintis namuose, galite pasivaikščioti. Pasaulio sveikatos organizacija PSO suaugusiam žmogui rekomenduoja kasdien nueiti po dešimt tūkstančių žingsnių.

Kaip dirbant iš namų sėkmingai suderinti darbą ir laisvalaikį? | Bitė Lietuva

Jų skaičių padės sekti telefone integruotos sporto ir sveikatos aplikacijos. Žingsnių skaičiavimo aplikacijų pasirinkimas tikrai platus. Žingsnius taip pat galite skaičiuoti su išmaniosiomis sporto apyrankėmis arba išmaniaisiais laikrodžiais. Dauguma jų taip pat turi specialią funkciją, kuri primins atsistoti nuo darbo stalo ir šiek tiek pajudėti.

Visuotinis darbas iš namų atlapojo verslo duris įsilaužėliams

Išmanios priemonės sportui namuose ar lauke Nuolatiniam ir nepertraukiamam fizinio aktyvumo sekimui patogiausia dėvėti išmanųjį laikrodį. Jis ne tik skaičiuoja nueitus žingsnius ir sudegintas kalorijas, bet ir stebi širdies darbą bei miego ritmą. Stebėdami savo aktyvumo rodiklius, galėsite geriau įvertinti, arsportuojate pakankamai.

Subalansuota mityba Siekiant būti sveikiems ir energingiems ne mažiau svarbi subalansuota mityba. Čia galėsite pildyti išsamų savo maisto dienoraštį, išsikelti darbas iš namų su išmaniuoju telefonu ir stebėti savo progresą bei prisijungti prie draugiškos programėlės narių bendruomenės. Tiems, kas nori stebėti suvartojamų kalorijų kiekį ir svorio pokyčius, taip pat gali rasti išmanių sprendimų: kalorijas suskaičiuoti padės išmanusis laikrodis, o prižiūrėti svorį — išmaniosios svarstyklės.

Tad priešakyje laukia dar vieni vaizdo skambučių ir konferencijų metai, kuriems ruošiantis patariama atsinaujinti dažniausiai naudojamas nuotolinio darbo programas, pasirūpinti kokybiška įranga, o namuose susikurti erdvę darbui. Tad ji, greičiausiai, jau yra ir daugelio Lietuvos gyventojų įrenginiuose, tačiau ją bei kitas programėles būtina periodiškai atnaujinti. Norintiems didinti nuotolinio darbo produktyvumą, rekomenduojama pasirūpinti failų dalinimosi debesijoje programomis.

Visa informacija yra persiunčiama į aplikaciją išmaniajame telefone. Ją atsidarę, matysite savo progresą, svorio pokyčius ar svyravimus.

Telia Lietuva, AB Rašyti komentarą 0 Siekdamos apsaugoti darbuotojus ir laikydamosi rekomendacijų, didelė dalis įmonių išsiuntė savo darbuotojus dirbti iš namų.

Miego kokybė Dirbant namuose labai paprasta pasiduoti vienam iš dviejų kraštutinumų: arba miegoti per mažai, arba miegoti per daug. JAV Nacionalinis miego fondo angl. Stebėti miego trukmę ir kokybę padės išmaniejipagalbininkai. Tokie prietaisai stebi žmogaus miego ritmą ir fiksuoja skirtingas jo stadijas. Išmaniosios apyrankės ir laikrodžiai seka, kiek laiko jūs iš tikrųjų išmiegate ir ar nepatiriate jokių miego sutrikimų. Surinkę pakankamai duomenų, šie įrenginiai netgi gali patarti jums, kada yra optimaliausias metas eiti miegoti ir keltis.

Jei išmaniojo laikrodžio neturite, miego sekimui galite naudoti ir savo išmanųjį telefoną. Ji leidžia stebėti jūsų miego statistiką.

Kompiuteris darbui iš namų: į ką svarbiausia atkreipti dėmesį?

Taip pat programėlėje galėsite pasirinkti labiausiai patinkančią žadintuvo melodiją bei kitas priemones, padėsiančias atsipalaiduoti ir greičiau užmigti.

Emocinė sveikata Dirbant namuose, skirkite daugiau dėmesio savo savijautos ir nuotaikų stebėjimui. Jis ne tik stebės jūsų kasdienę elgseną ir būseną, bet ir pateiks mėnesinę analizę ir statistiką.

darbas iš namų su išmaniuoju telefonu

Taip pat galite išbandyti meditaciją. Bollinger juostų treniruotės rasite daugybę vertingų dėmesio sutelkimo, atsipalaidavimo, sąmoningumo ir streso valdymo pratimų. Ši programėlė jus išmokys naudingų įpročių, seks jūsų progresą ir paskatins siekti savo tikslų.

darbas iš namų su išmaniuoju telefonu

Gerą savijautą palaikyti gali padėti ir atpalaiduojantys pomėgiai — muzika, knygos, filmai, piešimas ar kitos jums patinkančios veiklos. Taip pat galite išmėginti spalvų terapiją. Užsisakykite naujienlaiškį Prisijunkite prie tų, kurie anksčiausiai neria į TELE2 naujienų ir mažų kainų pasiūlymus.

darbas iš namų su išmaniuoju telefonu

Privatumo politika.